Alla inlägg under april 2010

Av josefin - 26 april 2010 00:57

 

det mesta löser sig.

Även om det känns så jävla tungt ibland.

Av josefin - 18 april 2010 16:49

idag känns som en bakisdag, fast det inte är det. Mitt huvud håller på att gå sönder och jag är himla trött.

Så idag orkar jag nog inte göra något alls, bara titta på OC. Igårkväll kom niklas hit, vi skulle egentligen plugga men det blev såklart inte så. Istället pussades vi och kollade på its always sunny in philadelpia. Drack fanta gjorde vi också minsann. Kände oss lite som ett gammalt gift par, men ja ibland får man väl vara det också.

Jag har en konstigt mysig känsla i kroppen, men jag kan inte placera den alls.

Egentligen borde jag plugga, mest just nu känns det roligare att göra allt annat. Funderar på att läsa igenom gamla skrivböcker, rensa foton och äta sjukt mycket mat. Ikväll kanske niklas kommer hit och ser OC med mig, annars vet jag inte.

heja vad roligt liv jag har.

om ni får tråkigt så borde ni läsa michaelas blogg (understarlight.blogg.se), för hon är världens finaste tjej!

puss

Av josefin - 17 april 2010 12:50

Riktigt längesen jag skrev nu, men jag har inte haft lust alls. Påsklov har jag haft och nu har det redan hunnit bli den 17e april.

Galet mycket att göra i skolan, och egentligen borde jag nog skriva samhällsredovisning istället för att blogga.
Moa har ialla fall kommit hem från London nu, så igår var jag där och uppdaterade henne om allt som hänt under tiden.

Vi skulle egentligen bli fulla och gå till debaser igår, men jag orkade inte. Blev på sämsta humöret och la mig ganska tidigt.

idag är väl humöret bättre, men jag är superstressad. Dessutom ser här ut som ett bombnedslag. Jag blir tokig.

Mest vill jag bara spela tvspel och ta det lugnt, men det går inte ju. Har nog kommit på vad min uppsats ska handla om ialla fall.. eller kanske.

Nu ska jag springa till 3 och stänga av mitt abonnemang. Är så himla trött på att få räkningar hela tiden, jag använder ju inte ens skiten.

Häromdagen släppte btw roskilde alla sina sista band. Inga stora höjdarband direkt, men massor av små underbara indieband. så jag är rätt glad ändå, och såklart gaaalet pepp.

Nu måste jag sminka mig och sånt tråkigt.

puss.




 

puss

 

Michaela har varit nere och hälsat på, det var världens bästa.

 

<3

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards