Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

mjäääk

Av josefin - 18 juli 2010 14:10

Här var det minsann längesen jag skrev. idag är det söndag och jag är ledig. Misärmisärmisär.

har precis gjort mannagrynsgröt med vatten och pärlsocker. det smakade klister. Fimpade precis min sista cigg i en gammal 3.5a och ska strax städa köket. Jag har ont i armarna och är sjukt sugen på munkar.

Imorgon åker dessutom min finaste kvinna till brasilien och jag blir kattvakt. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig.

I helgen har michaela varit i malmö, fast inte hos mig utan hos elias. I torsdags var vi på popquiz och det gick pinsamt dåligt. Vi drack vin på en gräsplätt och pratade om våldtäckter på debaser. Fin kväll. Resten av tiden var jag tvungen att jobba, som vanligt. Det enda jag gör är att jobba.

Fast ja, jag har ändå inga pengar att göra något kul för så vad spelar det för roll.

Nu borde jag egentligen städa och sånt roligt.

Ellen kommer nog och lämnar katten idag.


 

såhär glad är jag inte idag.

 

puss

 
 
michaela

michaela

18 juli 2010 23:28

du är bäst och finast och borde alltid vara sådär glad!

http://understarlight.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefin - 4 oktober 2010 18:50


oj, det var superlängesen jag skrev här. hade nästan glömt bort den här bloggen. Livet är sjukt mycket upp och ner just nu. Har ingenstans att bo och har nog inte så mycket koll på resten av livet heller. Just nu bor jag på en madrass på ellen och ...

Av josefin - 22 juli 2010 23:53


Är väl ungefär lika glad idag som i förra inlägget. Katten är här och chillar med mig. Rummet är varmt som en bastu eftersom man inte kan öppna fönsterna (då hoppar katten ut). Men ja, jag klagar inte. Jag får massa kärlek från det lilla livet och nå...

Av josefin - 24 juni 2010 00:58


JAG VÄGRAR SNYTA MIG MER. NU RINNER DET NER ÖVER MINA BEN OCH KLIBBAR FAST MIG I SÄNGEN!!. SÅ HIMLA INTE JOSSE STYLE ATT SNYTA SIG. NU ÄR DET SLUT!! JAG VÄGRAR HA SANDPAPPER I NÄSAN OCH BLODIGA SÅR UNDERTILL. DESSUTOM ÄR DET INTE BRA FÖR MILJÖN...

Av josefin - 4 juni 2010 22:01

jag mår rätt bra, förutom att min magkatarr är vidrig. Men får skylla mig själv, alkohol igår och massa citron idag. då blir magen ej glad. Igår tog finaste anton studenten, så jag ellen och kim gick till heleneholm och gav honom vin. Sen gick vi p...

156

Av josefin - 31 maj 2010 18:11

Jag orkar aldrig blogga längre, för det enda jag gör är att jobba och umgås med min man. idag har jag varit uppe sen halv 6, så är äckligt trött. har fått mitt schema också. Jobbar ALLA helger hela sommaren plus sjukt många kvällar. Jag vet inte hu...

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards