Alla inlägg under oktober 2010

Av josefin - 4 oktober 2010 18:50

oj, det var superlängesen jag skrev här. hade nästan glömt bort den här bloggen. Livet är sjukt mycket upp och ner just nu. Har ingenstans att bo och har nog inte så mycket koll på resten av livet heller.

Just nu bor jag på en madrass på ellen och kims golv, det är fint men jag känner mig mycket ivägen osv. försöker hitta något rum eller lägenhet men det är nästan omöjligt. Jobbet är som det är och jag och niklas har gjort slut.

det är höst och idag köpte jag ett par söta vantar på popolino.

Känner att det behövs göras något nu, jag måste ta tag i allt. Jag måste komma på vad jag vill och hur det ska gå till.

Har suttit i någon timme nu och skrivit ner saker som måste göras och hur det ska  göras. Äkta blondinbella haha.

Katten ligger och kelar med mig, lille fine.

Snart ska jag gå till özen för att köpa kanelbullesaker, för vi ska baka lite ikväll.

Den senaste veckan har varit rätt fin, jesper har varit nere i malmö och i helgen var även michaela här. Det var fint att träffa båda två. Måste verkligen åka upp till göteborg snart. jag kommer kvävas annars.




 


Bild från zombiewalken häromveckan.

nu ska jag göra något.

puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards