Alla inlägg den 18 maj 2010

Av josefin - 18 maj 2010 14:16

dagen igår blev fruktansvärt fin. Mötte upp Moa vid kanalen, kollade lite kläder på HM och uppdaterade henne om viktiga saker. Sedan gick vi till systemet och köpte skumma sommarscider och några öl åt ola. Mötte upp ola och sen satte vi oss nere vid kanalen i solen. Så himla najs.

Ola hade en kortlek med sig, så vi spelade skitgubbe. Kan ju säga att det fuskades en hel del. fem i sju sprang jag och moa till systemet igen haha. Illa. sen blev det ännu mer kortspel.

Vid 8 gick vi hem till moa och åt pasta sen tog jag bussen hem. Så himla fin dag.

idag har jag bara varit nervös. Har varit på apoteket och köpt tuggtabletter mot min magkatarr, askalas. Solen skiner och jag är rätt glad.

Dock börjar jag jobba om 1.5 timme. Jag har ingen aning om vart jag ska eller ens vad personen heter. Och såklart sitter hon med kollen på mitt jobb i möte, så jag håller på att panika sönder lite. Men det löser sig nog.

saknar min man och lyssnar på seabear. Funderar på att äta men vet inte om jag har någon mat hemma, suck.

nu ska jag försöka få över alla bilder till datorn och få tag i hon på jobbet.

puss


 

Ellen och Alex på deep i fredags.

  Ola chillade stenhårt i solen.

  malmö är rätt fint ibland.

 

finaste moa.

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards