Alla inlägg den 31 maj 2010

156

Av josefin - 31 maj 2010 18:11

Jag orkar aldrig blogga längre, för det enda jag gör är att jobba och umgås med min man.

idag har jag varit uppe sen halv 6, så är äckligt trött. har fått mitt schema också. Jobbar ALLA helger hela sommaren plus sjukt många kvällar. Jag vet inte hur nöjd jag är. Hade varit okej om det var på stället nära mig, men nu måste jag ta bussen helt långt till ett läskigt ställe. Får hämta min cykel istället (när jag nu ska hinna det). jaja, det löser sig.

imorgon jobbar jag kväll, så kan sova lite länge ialla fall. Ikväll kommer antagligen min man hit och gosar. Just nu håller jag på att tvätta sjukt mycket. Det är najs, för alla mina kläder var smutsiga.

oj herregud vad tråkigt liv jag har. det här är inte okej. I lördags var jag ialla fall hos kim och ellen på schlager/ryss/pannkakskväll. stekte sjukt många pannkakor och åt goda crepes. Men vid 11 strejkade min kropp och jag fick åka hem och spy istället. det var inte så najs.

I helgen tänker jag bli kalasfull!!! för det är nog sista helgen jag är ledig. blää. men jag kommer vara sjukt rik ialla fall. Kommer aldrig ha tid att spendera pengar på något.

nu ska jag dricka vatten.

puss.

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards