Alla inlägg den 19 mars 2010

Av josefin - 19 mars 2010 20:31

Har precis sett klart kentdokumentären. så himla finast, jag ville nästan lipa en skvätt. Jocke berg är världens finaste.

nu ligger jag här med fetaste mensvärken någonsin och väntar på att niklas ska komma hit. Det här blir min tredje (ofrivilliga) vita helg i rad. jag kommer nog bli tokig. Inte för att jag vill supa mig redlös och däcka, utan för att jag själv vill kunna bestämma om jag ska dricka eller inte. Dricka lite vin med fina vänner och så. Jag hatar magkatarr.

Jag klarade den äckliga tentan också, och det var faktiskt rätt så kul. Min    svensklärare sa efteråt att hon tror på mig, så jag ska minsann skärpa mig nu.

Nu är det dessutom vår på riktigt, jag blir så glad. snart måste jag skaffa en ny vårjacka.

Ikväll skulle jag egentligen till Moa, men jag orkade inte. Mensvärk och magkatarr på samma gång är lite mycket. Men vi var ialla fall ute på en shoppingtur innan, hittade en himla fin spetsklänning. Nöjd tjej.

Så nej, ikväll blir det bara att ligga i sängen och gosa. Men jag överlever nog, jag får ju finaste sällskapet.

Nu ska jag se lite sex and the city och kanske röka.

puss.


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards