Alla inlägg den 22 mars 2010

Av josefin - 22 mars 2010 14:46

Morgonen började på stadsbiblioteket med klassen. Vi lyssnade på någon föreläsning som jag inte fattade så mycket av. jag tror jag somnade med ögonen öppna ett tiotal gånger. Tre timmar av babbel gick relativt fort ialla fall. Sedan blev det fika med anders och moa, solen tittade dessutom fram lite. Efter fikan handlade vi lite och nu sitter jag här.

Försöker dämpa nervositeten med belle and sebastian, men det går sådäär. Ska strax ta mig till bussen och åka på jobbintervju.

Idag har jag och niklas föresten slutat röka. Känner redan hur det kryper i hela kroppen. Men rik som ett troll kommer jag bli, och förhoppningsvis kommer magkatarren försvinna helt.

På torsdag och kanske fredag är vi lediga, sen är det påsklov i en vecka. Kommer bli underbart. Jag måste dock jobba satan med min uppsats.

Nu ska jag prata lite med niklas och sedan ta bussen.

önska mig lycka till!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards