Alla inlägg den 25 mars 2010

Av josefin - 25 mars 2010 21:02

Superfinaste dagen idag. den började med att jag och niklas vaknade och gosade lite till The kissaway trail ( http://www.myspace.com/thekissawaytrail ). vid 2 eller så mötte jag upp isak och moa i strålande sol. Det har varit säkerligen 15-20 grader varmt här idag. Vi åt lite pommes och sprang sedan till systemet. Jag skulle egentligen inte dricka något, men jag kunde ju inte missa årets första parkhäng. Så det blev tre cider och sedan traskade vi till folkets park. Där mötte vi upp niklas, simon, william och några andra. Hur fint som helst.

Vid 6 blev det lite kallt, så jag och moa gick hem lite till henne. Kollade lite på antikrundan och pratade.

Kom hem för en timme sen, och nu har jag ätit massor av pyttipanna. Idag är första dagen på riktigt länge som jag mår så jääävla bra. Ingenting känns dåligt. Imorgon spelade ola och victors band på retro, så vi ska självklart dit.

kommer nog bli kanonfint. Min finaste michaela kommer nog hit nästa helg, så världens finaste. jag längtar.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards