Alla inlägg den 29 mars 2010

Av josefin - 29 mars 2010 01:05

helgen har varit väldigt upp och ner. Fredagen spenderade jag hemma hos moa. Vi förfestade, färgade mitt hår och hade det himla fint. Lyssnade på bästa musiken och sminkade oss himla fint. Vid 10 drog vi till retro, där jangletones skulle spela. Det var så himla mycket bra folk där och jangletones var jättebra som vanligt. Drog vidare till inkonst vid halv 1. Vi fejkade stämpeln och slapp betala 100 kr inträde, det var världens bästa. Väl inne träffade vi laxen och massa andra människor. Niklas kom dit och vi dansade lite tillsammans med moa. Vid 2 sprang vi hit och åt goda mackorna och kelade.

lördagen var jag superbakis, men gick ändå för att fika med moa på bästa fiket. Vi åt tills vi trodde att vi skulle spricka. sen kikade vi lite i affärer och åt paj på mc donalds. Efter ett tag höll vi på att dö av bakishet, så vi gick hem till moa och såg på planet earth. Jag somnade nästan och bestämde mig för att gå hem.

idag har jag bara städat och så. Niklas var här innan och fixade mig dator, så nu kan jag använda spotify igen. Jag är gladaste tjejen.

Nu mår jag sjuuukt illa och ska kanske sova strax.


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards