Alla inlägg den 20 mars 2010

Av josefin - 20 mars 2010 19:28

  
det här är nog fan den bästa och finaste filmen jag sett. se den!
mitt humör är lite bättre nu, men min kropp är fortfarande helt död. skulle egentligen till niklas ikväll, men min kropp är för död. Han kommer kanske hit ikväll istället. Får se.
Jag är så sjukt röksugen, och har varit hela dagen. Galet jobbigt. Funderar på att gå och köpa sjukt mycket chips. Men jag orkar nog inte klä på mig och så.
haha, vilket otroligt intressant liv jag har.
nu ska jag nog duscha och sånt där.
puss.

Av josefin - 20 mars 2010 15:08

idag är verkligen ingen bra dag, eller mitt humör är verkligen inte alls bra. jag vet inte varför, sov ganska dåligt inatt. Så kanske är därför.

jag har verkligen ingen lust att göra någonting idag, men samtidigt vill jag inte bara ligga här och ruttna hela dagen. åh, jobbigt. Niklas kom hit igårkväll och det var fint ialla fall.

Pratar med finaste michaela nu iallafall, hon gör mig alltid glad och på bra humör. Kom hit och gosa snart söting.

egentligen borde jag städa mitt äckliga rum och kanske göra sallad. men jag har ingen lust!

jag får väl bara acceptera att idag är en såndär gnällig och jobbig dag. jag överlever nog.

puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


det var här jag förlorade min verklighet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards